تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 1797
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از همکاری مناسب سازمان آبفا و آب منطقه‌ای در حوزه توسعه و نگهداری فضای سبز خبر داد.
همکاری مناسب سازمان آبفا و آب منطقه‌ای با سازمان پارک‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از روابط عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با تاکید بر اینکه منابع آب رکن اساسی در توسعه فضای سبز در شهرها محسوب می‌شود، اظهار کرد: به همین خاطر یکی از ضروریات در راستای ایجاد فضای سبزی مطلوب و توسعه سرانه‌ها، منابع آب پایدار است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه شهر قم با مشکل کمبود منابع آبی مواجه بوده و همین مساله موجب شده که راهکارهای متنوعی در راستای تامین منابع آب برای توسعه فضای سبز به کار گرفته شود، تصریح کرد: پیگیری تخصیص پساب برای توسعه فضای سبز با اولویت فضای سبز جنگلی شهر قم در سال‌های اخیر به صورت جدی انجام شد و نهایتا این مساله با تخصیص ملی سال گذشته، به تفاهم‌نامه بین سازمان پارک‌ها و آبفا تبدیل شد.

جوادیان با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از عرصه‌های سبز شهر قم با استفاده از پساب آبیاری می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان همکاری مطلوبی با سازمان پارک‌ها داشته‌اند و این مساله موجب تحقق توسعه چشم‌گیر فضای سبز در سال‌های اخیر شده است.

وی بیان کرد: در مسائلی چون آب خام، چاه‌های آب، پساب و… همکاری مناسبی بین این مجموعه‌ها صورت گرفته که همین امر موجب شده منابع آب در فضای سبز به خوبی مدیریت شود.

https://qomefori.ir/vdcf.1dyiw6deegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما