تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 1792
مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان قم گفت: هیئت رزمندگان همواره در خط امام و رهبری بوده و قطعاً تا آخر نیز در مسیر ولایت گام بر خواهد داشت.
هیئت رزمندگان همواره در خط امام و رهبری حرکت کرده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  رضا شمس صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع) و دهه اول محرم اظهار داشت: هیئت رزمندگان اسلام افتخار دارد که از سال 67 با تشکیل اولین هیئت در قم به عزاداری سالار شهیدان می‌پردازد.

وی ادامه داد: بعد از پایان جنگ و به‌منظور این‌که جمع و وحدت رزمندگان اسلام حفظ شود ایده‌ای تشکیل هیئت رزمندگان به ذهن دلسوزان راه جبهه و شهادت خورد و همان سال اولین جلسات هیئت در مسجد مقدس امام حسن عسگری برگزار شد.

شمس افزود: بعد از قم هیئت رزمندگان در سایر استان‌ها نیز دایر شد و هم‌اکنون در تمامی استان‌های کشور هیئت رزمندگان بر

گزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال در دهه اول محرم در خدمت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی و همچنین حاج احمد شالبافان از مداحان مطرح کشورمان خواهیم بود.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان قم با اشاره به حضور امیر سرلشگر موسوی در هیئت رزمندگان امسال، گفت: 15 شهریورماه و با حضور وی تمبر یادبود سه دهه فعالیت هیئت رزمندگان در قم رونمایی خواهد شد.

وی بابیان این‌که هیئت رزمندگان سه شهید مدافع حرم نیز تقدیم اسلام کرده است، بیان داشت: در طی این سال‌ها هیچ‌گاه برنامه‌های فرهنگی هیئت تعطیل نشده است به‌طوری‌که یکشنبه‌شب‌ها هر هفته قرائت قرآن داریم و علاوه بر این آموزش برای مداحان نیز همه‌ساله برگزار می‌کنیم.

شمس ابراز داشت: از ابتدای تشکیل هیئت رزمندگان وارد دسته‌بندی سیاسی نشده و قطعاً وارد این بازی‌های سیاسی نخواهیم شد.

وی ادامه داد: هیئت رزمندگان همواره در خط امام و رهبری بوده و قطعاً تا آخر نیز در مسیر ولایت گام بر خواهد داشت.

مدیر هیئت رزمندگان اسلام استان قم در بخش دیگری از صحبت خود اظهار داشت: پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار هیئت قرار دارد و در این زمینه اقدام به برپایی نمایشگاهی در بوستان نجمه خاتون کرده‌ایم.

وی افزود: موکبی نیز در مسیر کربلا به بغداد از سوی هیئت برپا خواهد شد تا در مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین در خدمت زائران باشیم.

شمس بیان داشت: درزمینهٔ خواهران نیز هیئتی مخصوص خواهران داریم که همه‌ساله برگزار می‌شود و در این بخش نیز برنامه‌های فرهنگی انجام می‌شود.

وی به کمک‌های مردمی نیز اشاره کرد و گفت: درزمینهٔ کمک‌های مردمی نیز باید بگویم عمده‌ای هزینه‌های مردمی صرف هزینه‌های هیئت می‌شود.

شمس افزود: بنیاد شهید، سپاه و سازمان اوقاف کمک‌هایی به هیئت انجام می‌دهند که البته این کمک‌ها رقم بالایی را شامل نمی‌شود.

وی در خصوص اعضای هیئت‌امنا بیان داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد، فرمانده وقت سپاه امام علی ابن ابی‌طالب و جمعی از رزمندگان اعضای هیئت‌امنا را تشکیل می‌دهند.

 

https://qomefori.ir/vdca.on6k49n0u5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما