کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

اکران ده فیلم جشنواره کودک و نوجوان در قم

30 مرداد 1398 ساعت 11:59


رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اکران ده فیلم جشنواره کودک و نوجوان در قم، گفت: یکی از مشکلات ما در عرصه فیلم رده بندی سنی است که این مسئله اعلام اما رعایت نمی شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمد کاظم رضوانی با اشاره به برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همزمان با استان اصفهان در 30 استان کشور، اظهار کرد: این دوره بعد از دوره های بیست و هشتم و سی و یکم ؛ سومین دوره است که در قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بهمن ماه امسال میزبان جشنواره فیلم فجر در استان خواهیم بود.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بااشاره به اینکه در استان قم نیز 10 فیلم جشنواره همزمان با سراسر کشور به روی پرده خواهد رفت، گفت: سینما کانون، سینما آوینی و سینما ونوس اعلام آمادگی برای پخش این فیلم کرده اند.

وی افزود: فیلم‌های «داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز»، «بنیامین»، «جزیره گنج»، «قطار آن شب»، «جوانمردان»، «بیست و سه نفر»، «اینجا خانه من است»، «منطقه پرواز ممنوع»، «غرغرو وارد می‌شود» و «تورنادو» به عنوان فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در سینما کانون قم اکران خواهند شد.

رضوانی با اشاره به اینکه سینما کانون 220 صندلی دارد، تصریح کرد: فیلم‌های این جشنواره در دو سانس 18 و 20:30 به مدت 5 روز از پنجشنبه 31 مرداد تا دوشنبه 4 شهریور در سینما کانون قم واقع در شهرک پردیسان اکران می‌شود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه فیلم برای عموم آزاد است و بهاء فیلم ها هم 5هزار تومان است همچنین افتتاحیه این جشنواره فردا ساعت 10برگزار خواهد شد.

اجرای رده بندی سنی سینما بسیار مهم است
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره مهمترین دغدغه در عرصه فیلم ، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما در عرصه فیلم رده سنی می باشدکه این مسئله اعلام می شود اما رعایت نمی شود.


کد مطلب: 1785

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/1785/اکران-ده-فیلم-جشنواره-کودک-نوجوان-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir