تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 1785
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

اکران ده فیلم جشنواره کودک و نوجوان در قم

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به اکران ده فیلم جشنواره کودک و نوجوان در قم، گفت: یکی از مشکلات ما در عرصه فیلم رده بندی سنی است که این مسئله اعلام اما رعایت نمی شود.
اکران ده فیلم جشنواره کودک و نوجوان در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمد کاظم رضوانی با اشاره به برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان همزمان با استان اصفهان در 30 استان کشور، اظهار کرد: این دوره بعد از دوره های بیست و هشتم و سی و یکم ؛ سومین دوره است که در قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بهمن ماه امسال میزبان جشنواره فیلم فجر در استان خواهیم بود.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بااشاره به اینکه در استان قم نیز 10 فیلم جشنواره همزمان با سراسر کشور به روی پرده خواهد رفت، گفت: سینما کانون، سینما آوینی و سینما ونوس اعلام آمادگی برای پخش این فیلم کرده اند.

وی افزود: فیلم‌های «داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز»، «بنیامین»، «جزیره گنج»، «قطار آن شب»، «جوانمردان»، «بیست و سه نفر»، «اینجا خانه من است»، «منطقه پرواز ممنوع»، «غرغرو وارد می‌شود» و «تورنادو» به عنوان فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در سینما کانون قم اکران خواهند شد.

رضوانی با اشاره به اینکه سینما کانون 220 صندلی دارد، تصریح کرد: فیلم‌های این جشنواره در دو سانس 18 و 20:30 به مدت 5 روز از پنجشنبه 31 مرداد تا دوشنبه 4 شهریور در سینما کانون قم واقع در شهرک پردیسان اکران می‌شود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه فیلم برای عموم آزاد است و بهاء فیلم ها هم 5هزار تومان است همچنین افتتاحیه این جشنواره فردا ساعت 10برگزار خواهد شد.

اجرای رده بندی سنی سینما بسیار مهم است
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره مهمترین دغدغه در عرصه فیلم ، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما در عرصه فیلم رده سنی می باشدکه این مسئله اعلام می شود اما رعایت نمی شود.

https://qomefori.ir/vdcc.4qsa2bqmpla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما