تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 1781
رئیس هیأت مدیره موسسه مطبوعاتی ندای وطن:

اعزام ۷۲ خبرنگار به کربلای معلی

رئیس هیأت مدیره موسسه مطبوعاتی توسعه ارتباطات عمومی و بین الملل ندای وطن گفت: نخستین کاروان جامعه خبری استان قم شامل کربلا اولی ها و خبرنگارانی که در ۱۰ سال گذشته به کربلا مشرف نشده اند عازم عتبات عالیات می‌شوند.
اعزام ۷۲ خبرنگار به کربلای معلی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، «هادی دریس»  با اشاره به اعزام اولین کاروان خبری به عتبات عالیات گفت: به لطف خداوند متعال، دعوت اهل بیت (ع) و کمک جمعی از بانیان، نخستین کاروان جامعه خبری استان قم در شهریورماه عازم عتبات عالیات می‌شوند.

 

رئیس هیأت مدیره موسسه مطبوعاتی توسعه ارتباطات عمومی و بین الملل ندای وطن با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته زائران حسینی به مدت هفت روز در عتبات عالیات به زیارت می‌پردازند، گفت: نخستین کاروان جامعه خبری استان قم سه روز در نجف اشرف، سه روز در کربلای معلی و یک روز در جوار بارگاه امام هادی (ع) اقامت دارند.

 

وی یا اشاره به استقبال مراجع معظم از این رویداد فرهنگی گفت: 72 خبرنگار به نیت شهدای کربلا شامل کربلا اولی ها و خبرنگارانی که در 10 سال گذشته به کربلا مشرف نشده اند عازم عتبات عالیات می‌شوند.

 

دریس یادآور شد: این رویداد بزرگ فرهنگی برای نخستین بار در سطح کشور با محوریت استان قم انجام شده و جامعه خبری به صورت کاملا رایگان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند.

 

 وی تاکید کرد: با وجود استقبال نهادهای دولتی برای مشارکت در این امر خیر هیچگونه هزینه‌ای از نهادهای دولتی دریافت نشد و تمام هزینه‌ها به صورت خصوصی و با جذب مساعدت‌های مالی از بانیان صورت گرفته است.

 

رئیس هیأت مدیره موسسه مطبوعاتی توسعه ارتباطات عمومی و بین الملل ندای وطن افزود: در طول مدت اقامت نخستین کاروان جامعه خبری استان قم در عتبات عالیات برنامه‌های فرهنگی متعددی تدارک دیده شده است.

https://qomefori.ir/vdci.vazct1ayzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما