تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 1778
همزمان با سال روز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تقدیر از آزادگان استان قم برگزار و از ۱۰ آزاده دفاع مقدس تقدیر شد.
آزادگان سرافراز استان قم تجلیل شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ،همزمان با سال روز ورود آزادگان عصر روز گذشته 26 مرداد ماه مراسم گرامی داشت بزرگداشت آزادگان با حضور 2500نفر از آزادگان و خانواده معظم ایشان در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.
آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قم، سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و خانواده معظم آزادگان و شهدای آزاده در این مراسم حضور داشتند.
591 آزاده در این مراسم حضور داشتند که در پایان این مراسم از 10 نفر از آزادگان تجلیل و از مقام آن‌ها تقدیر شد که این آزادگان از قشر طلبه،بسیجی، پاسدار و ارتشی و سرباز وظیفه در دوران دفاع مقدس بودند.
دراین مراسم از حسن شاکری و حسن اصغری نژاد آزاده روحانی، اصغر داوری، محمد منتظری، حاجت کیانی، رضا بخشی فردویی از بسیجیان اعزامی، محمد اسماعیلی طایقانی، علیرضا نبدری از سربازان وظیفه، محمد افتخاری و علی کریمی از پاسداران آزاده تجلیل صورت گرفت.
اجرای مراسم با پوشش لباس زرد اسارت بر تن تعدادی از آزادگان از جلوه های این مراسم بود که یادآور دوران اسارت بود .
برنامه خاطره گویی از دیگر برنامه های این مراسم بود که توسط آزاده سید میر ودود سید شنوا با ارایه خاطراتی زیبا از دوران اسارت انجام شد.
در این مراسم سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران خیر مقدم گفت و آیت الله سعیدی امام جمعه قم به ایراد سخن پرداخت.

https://qomefori.ir/vdce.f8zbjh8fv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما