تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : 1776
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سردار سید جواد هاشمی و جمعی از آزادگان استان قم در آستانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در نماز جمعه سیای-عبادی قم حضور یافتند.
آزادگان در روزهای سخت اسارت آزادگی را معنا کردند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،   به منظور گرامی داشت سالروز ورود آزادگان و معرفی این روز و پاسداشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس ، روزهای مقاومت و ایستادگی، آزادگان به صورت نمادین با لباس های زرد اسارت در مصلای نماز جمعه حضور یافتند.
سردار هاشمی ضمن دیدار با امام جمعه قم آیت الله اعرافی و گرامی داشت سالروز ورود آزادگان در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه قم گفت: آزادگان نماد عزت، ایثار و اسوه های صبر و ایستادگی و الگوهای مقاومت در سخت ترین شرایط هستند.
وی اضافه کرد: آزادگان در روزهای سخت اسارت آزادگی را معنا کردند و هیچگاه در برابر دشمنان سرخم ننمودند و از ارزشهای اسلامی دفاع کردند.
وی تاکید کرد: تجربه حضور چنین مردانی در صحنه نبرد حق علیه باطل است که دشمن از مقابله با این کشور هراس دارد، مردانی از جان گذشته که مرگ در راه خدا را شهادت و افتخار می دانند و با دست خالی و با تکیه بر ایمان شکست ناپذیر هستند.
سردار هاشمی تصریح کرد: دشمن در برابر چنین ملتی ذلیل است و تمام نقشه هایش نقش بر آب شده ، ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بلکه در طول این سالها در سایر جبهه های فرهنگی و اقتصادی با بصیرت و آگاهی گوش به فرمان ولایت، مقاومت و ایستادگی کرده و دشمن را به زانو در آورده است.
همچنین در نماز سیاسی – عبادی جمعه این هفته قم از سوی ائمه جمعه استان از خدمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر صورت گرفت لوح سپاس مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران که به امضای نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم آیت الله سعیدی رسیده، توسط امام جمعه قم آیت الله اعرافی به سردار سید جواد هاشمی اهدا گردید

https://qomefori.ir/vdcc.mqsa2bqmela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما