کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

غضنفری:

پاکستان چهارمین اولویت صادراتی کشور

10 مرداد 1398 ساعت 9:09

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانی استانداری قم گفت: با توجه به نیازسنجی ها،پاکستان چهارمین اولویت صادراتی کشور است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهرداد غضنفری دیروز در بیست و هفتمین جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولت در استانداری قم با اشاره به حضور سفیر پاکستان برای گسترش روابط عنوان کرد: در قم ظرفیت های مهمی در توسعه روابط اقتصادی با کشور پاکستان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانی استانداری قم افزود: با توجه به نیازسنجی ها،پاکستان چهارمین اولویت صادراتی کشور است؛ مجاورت کشور پاکستان با ایران،فرصت های مهمی در صادرات فراهم کرده است که باید برای آن برنامه ریزی کرد. غضنفری بیان کرد: اخیرا نیز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم سفری به کشور پاکستان داشته و این ظرفیت ها و نیازها را ارزیابی کرده است. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانی استانداری قم در مورد کمبود مواد اولیه در صنعت کفش قم بیان کرد: نباید واحدهای تولید کفش با کمبود این مواد دست و پنجه نرم کنند. وی افزود: استان قم، قطب تولید کفش در سطح کشور است و تامین مواد اولیه می تواند تولید و اشتغال در این بخش را حفظ کند. غضنفری عنوان کرد:صادرات کفش بخشی از فعالیت های اقتصادی قم را شامل می شود و باید به طور جدی تری مشکلات تولید و صادرات کفش بررسی شود. وی در مورد برخی مشکلات از سوی شرکت پتروشیمی شازند اراک در تامین مواد اولیه گفت: با حضور نمایندگان وزارت و این شرکت باید پیگیر موانع در مسیر توزیع مواد اولیه بود. معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانی استانداری قم تصریح کرد: واحدهای تولیدی کفش در قم نباید معطل تامین مواد اولیه بمانند و متضرر شوند.


کد مطلب: 1745

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/1745/پاکستان-چهارمین-اولویت-صادراتی-کشور

قم فوری
  https://www.qomefori.ir