تاریخ انتشار :جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 1724
مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه گفت: معرفی و تبیین امام سجاد (ع) به جامعه جهانی، اصلی‌ترین هدف موسسه اندیشه‌های اسلامی است.
 معرفی و تبیین امام سجاد (ع) به جامعه جهانی، اصلی‌ترین هدف موسسه اندیشه‌های اسلامی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،حجت‌الاسلام محمدعلی لبخندان در چهارمین همایش سیدالعابدین (ع) که در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امسال باوجود همه مشکلات اجازه ندادیم این همایش که با محوریت قرآن و عترت انجام می‌شود، کنار گذاشته شود.

وی به معرفی و تبیین امام سجاد در جامعه جهانی اشاره کرد و بیان داشت:در دنیای امروز که دنیای خشونت خون‌ریزی است و با توجه به شرایط منطقه‌ای امام سجاد (ع) را به‌صورت بین‌المللی معرفی کردیم.

حجت‌الاسلام لبخندان افزود: امسال در 26 کشور به برکت اهل‌بیت (ع) به معرفی امام سجاد (ع) پرداختیم و توانستیم نتایج و بازخوردهای خوبی نیز بگیریم.

وی تصریح کرد: اگر بشریت به دنبال الگو و عرفان باشد وجود نورانی امام زین‌العابدین (ع) و صحیفه سجادیه منشور اخلاقی برای هدایت بشریت و نه‌تنها مسلمانان است.

مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی صحیفه سجادیه بابیان این‌که توجه به ساحت مقدس قرآن و اهل‌بیت (ع) تنها راه نجات و موفقیت بشریت است،

 ابراز داشت: امروز با هدایت‌ها و راهنمایی‌های بزرگان و علمای دینی باافتخار شاهد این مهم هستیم که در استان هرمزگان بیش از ۵۰ حافظ صحیفه سجادیه داریم و شرط حفظ این است که ابتدا باید قرآن را حفظ کنند.

وی افزود: معلمان واقعی قرآن، اهل‌بیت هستند و هیچ راهی جز دل سپردن به ساحت قرآن و اهل‌بیت برای سعادت بشر وجود ندارد.

https://qomefori.ir/vdcf.0dyiw6dejgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما