تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : 1708
دیدار دبیر هیئت علمدار کربلا قم با سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، محمد عبادی جوزجانی،دبیر هیئت علمدار کربلا قم با سرهنگ حمید عرب لاریمی، سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم، جهت تقدیر و تشکر، بابت همکاری صمیمانه پلیس راهور، در برگزاری مراسمات آیت الله محقق، دیدار کرد.

سرهنگ حمید عرب در این دیدار گفت: این مراسمات، با مدیریت خود ما و استقبال مردم روبرو شد. در حرم، شاهد برگزاری با شکوه تشییع و تدفین خدمت گزاران هستیم. این نشانه اعتقادات قلبی این بزرگواران است. مثل آیت الله محقق کابلی. همشهری های شما مانند دوستان خود ما هستند. از لحاظ علمی همشهریان شما نمونه هستند و در بحث عرفانی نیز نمونه های بارزی دارند.

وی ادامه داد: پیام های مقام معظم رهبری که به فکر نسل شیعه باشید را ما در بین دوستان افغانستانی زیاد می بینیم.

عرب به ضرورت آموزش در مراسم های فرهنگی و اسلامی اشاره کرد و گفت: در مکان ها و فرصت های اجتماعی، مانند فاصله بین دو نماز، درباره مسائل ایمنی و رعایت قوانین صحبت شود تا خانواده ها نیز متوجه اهمیت این موضوع بشوند. مسئله آموزش مهم است. (در قرآن آمده است اگر یک نفر را هم نجات دهید مانند این است که بشریت را نجات داده اید) متاسفانه بعضی از ما خودمان را به خواب زده ایم. آدمی که خواب باشد می شود بیدار کرد.  اما کسی که خودش را به خواب زده نمی‌شود بیدار کرد. مسئله کاهش مرگ میر در تصادفات، میسر نمی شود مگر با آموزش. باید از عقلمان  استفاده کنیم.

عبادی نیز در این دیدار اظهار داشت: طرح ترافیک رانندگی را با محوز شما، ایجاد می کنیم.

وی ادامه داد:  طرح مبلغین ترافیک برای افزایش آگاهی مردم و به امید خدا کاهش آمار تصادفات با استقبال طلاب کشور های اسلامی روبه رو خواهد شد.

عبادی تصریح کرد: ما طبق وظیفه وجدانی و اخلاقی مان به مردم گوشزد می کنیم.

 

 

https://qomefori.ir/vdch.vnzt23nq6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما