تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 1706
دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم انقلاب:

اولین همایش بیانیه گام دوم انقلاب در قم برگزار می‌شود

دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم انقلاب از برگزاری اولین همایش بانام همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی در 4 محور در قم خبر داد.
اولین همایش بیانیه گام دوم انقلاب در قم برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  حجت‌الاسلام علی‌اصغر ثنایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی، اظهار داشت: در 22 بهمن سال گذشته با توجه به ورود به دهه پنجم رهبر انقلاب منشوری را برای ملت ایران و البته جامعه جهانی ارائه کردند که یک راهبرد و سند برای گام دوم انقلاب است.

وی ادامه داد: تبیین این سند در گام اول ضروری‌ترین کاری است که باید از سوی صاحب‌نظران و اندیشمندان صورت بگیرد و در این زمینه دفتر تبلیغات همایشی را بانام گام دوم انقلاب در نظر گرفته که دارای ابعاد علمی دقیق و راهبردی است.

ثنایی افزود: سند دارای ظرفیت و ابعاد مختلفی است که برای جامعه نخبگانی قطعاً جای کار دارد و باید منتظر ارائه آثار و مقالات فاخری از سوی اندیشمندان و عالمان به این همایش باشیم.

وی ادامه داد: رئیس شورای سیاست‌گذاری حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات است که نشان‌دهنده نگاه ویژه دفتر به این همایش است.

دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم انقلاب هدف از برگزاری همایش را تبیین ابعاد مختلف سند عنوان کرد و گفت: مخاطب این سند جوانان هستند چراکه نسلی که باید پیگیر راهبردهای این سند باشد نسل جوان است.

وی در خصوص محورهای همایش نیز بیان داشت: تحلیل گام دوم انقلاب، چیستی و چرایی این سند راهبردی، تحلیل دستاوردها نظام در طی 40 سال گذشته و نهادهای علمی و بیانیه گام دوم ازجمله محورهای این همایش است.

ثنایی افزود: تاکنون بسیاری از اعضای هیئت‌علمی دفتر درزمینهٔ ارائه مقاله، مصاحبه و برگزاری کرسی‌های علمی اعلام آمادگی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که خروجی‌های مناسبی قبل از برگزاری همایش به علاقه‌مندان عرضه شود.

وی تصریح کرد: پایان مهرماه آخرین زمان ارسال مقاله است و همایش در دهه فجر برگزار می‌شود که انشالله با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: معمولاً در چنین همایش‌هایی که سابقه‌ای وجود ندارد تمام سعی و تلاش ما این است که اولین قدم را در این زمینه به‌صورت علمی برداریم.

وی ادامه داد: بسیاری از دستگاه‌ها فقدان یک محتوی علمی را ضعف ورود به این کار می‌دادند که انشالله این همایش به‌عنوان یک منبع و مآخذ غنی در این زمینه خواهد بود.

 گفتنی است سایت این همایش به آدرس www.gaam2.dte.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

https://qomefori.ir/vdcf.xdyiw6devgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما