تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : 1700
محمد عبادی، مسئول ستاد برگزاری چهلم آیت الله محقق کابلی با سرهنگ حاجی زاده معاون اجتماعی و سخنگوی فرماندهی انتظامی استان قم دیدار کرد.
دیدار مسئول ستاد برگزاری چهلم آیت الله محقق کابلی با معاون اجتماعی فرمانده انتظامی قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  در این دیدار مسئول ستاد، با اشاره به اینکه برگزاری اولین مراسم ختم از طرف مقام معظم رهبری، جای تشکر و تقدیر ویژه دارد، از همکاری های صمیمانه مسئولین کشور جمهوری اسلامی ایران مخصوصاً مقام معظم رهبری (دام عزه)و دفتر معظم له در استان قم، ریاست محترم اداره اتباع قم جناب آقای شیرمحمدی ،فرمانده نیروی انتظامی جناب سردار عبدالرضا آقاخانی، پلیس‌راهور و دیگر عزیزانی که یاری رساندند تشکر کرد.
همچنان از خبرنگاران عزیز و خبرگزاری رسا مخصوصا جناب آقای محمود لطیف، نیز تشکر کرد که در حوزه اطلاع رسانی و برگزاری نشست خبری دیروز، در خبرگزاری رسا، کمک شایانی به ایشان کردند‌.
سرهنگ حاجی زاده نیز در این دیدار صمیمی گفت: ما هر نوع آمادگی را برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم چهلم مرحوم آیت الله محقق را داریم، و از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد. مانند همان آمادگی که برای مراسم تشییع داشتیم. آیت الله محقق تنها متعلق به کشور افغانستان نبودندّ بلکه متعلق به تمام جهان تشیع و اسلام بودند.

https://qomefori.ir/vdcj.yevfuqeaysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما