تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : 1686
در پنجمین روز از هفته تامین اجتماعی، فرماندار قم و هیات همراه از واحد‌های مختلف شعبه 2 و دی کلینیک دکتر غرضی تأمین اجتماعی قم بازدید کرد و با حضور وی به طور رسمی فاز دوم میز خدمت و خدمات غیرحضوری در شعب تامین اجتماعی قم افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مرتضی حیدری در حاشیه این افتتاح و بازدید به گفتگو با مراجعه کنندگان به این شعبه و مرکز درمانی و همچنین کارشناسان واحدهای مختلف پرداخت.
وی در بازدید خود از شعبه 2 و درمانگاه دکتر غرضی در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور در شهر قم قرار گرفت.
حیدری همچنین از زحمات و تلاش‌های مدیرکل و مدیردرمان تأمین اجتماعی قم تقدیر و تشکر کرد.
فرماندار قم اقدامات تامین اجتماعی استان در راستای ارائه خدمات غیرحضوری را رو به جلو و امیدوارکننده توصیف کرد و افزود: زحمات زیادی در راستای تحقق دولت الکترونیک در تامین اجتماعی قم کشیده شده و این موضوع باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی گردد تا امید را در جامعه مخاطبان این سازمان تقویت نماید.
"علی اصغر دادخواه" مدیرکل تامین اجتماعی قم در این دیدار با ارایه گزارشی به نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: در حال حاضر تحقق تامین اجتماعی الکترونیک از اولویت های کاری سازمان محسوب می شود و اقدامات بسیار خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است به طوری که با اجرای برنامه های خدمات الکترونیک تامین اجتماعی قم ماهانه از بیش از 200 هزار تردد درون شهری کاسته شده است که هم به پاکیزگی هوا منجر می شود و هم از هدر رفتن هزاران لیتر سوخت جلوگیری می گردد.
وی با بیان این که شاخصهای رشد و توسعه تامین اجتماعی در استان قم بهبود یافته است افزود: خدمات تامین اجتماعی در سال های اخیر در استان قم چشمگیر بوده و در شاخصهای رشد و توسعه تامین اجتماعی در قم با افزایش قابل ملاحظه ای روبرو هستیم که ناشی از تلاش همکاران و نگاه خاص سازمان در بسط و گسترش تامین اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه است.
دادخواه تصریح کرد: با اجرای کامل طرح ساختار نوین ارائه خدمات در شعب تامین اجتماعی قم دستاوردهای متعددی حاصل خواهد شد، هر چند ارائه ١٠٠ درصد خدمات مورد نیاز توسط یک کاربر با توجه به اقدامات زیربنایی مانند آماده سازی فضا و ارائه خدمات به مخاطبان به طور میانگین در حدود پنج دقیقه از مهم ترین نتایج اجرای کامل طرح است.
مدیرکل تامین اجتماعی قم تاکید کرد: در حال حاضر 768 هزار و 585 تَن تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که از این تعداد، 232 هزار و 662 تَن بیمه شده اصلی و 48 هزار مستمری بگیر می‌باشند.
وی اضافه کرد: 38257 پرونده مستمری بگیری در تامین اجتماعی قم فعال است که در قالب 48 هزار و 339 تَن مستمری بگیر اصلی می باشند و در این بخش شاهد رشد هشت و شش دهم درصدی نسبت به سال 96 بوده ایم.
مدیر درمان تامین اجتماعی قم نیز در این بازدید گفت:در سال 97 بیش از 2 میلیون و 500 هزار خدمت توسط مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی در قم به بیمه شدگان ارائه شده است.
داود علیمحمدی رایزنی با مدیران استانی به منظور ایجاد راه دسترسی مناسب به بیمارستان امام رضا(ع) را از جمله اقدامات در راستای تکریم مردم و بیمه شدگان عنوان کرد.
اداره کل تامین اجتماعی استان قم با حدود 768 هزار بیمه شده و مستمری بگیر، ١٨ نوع خدمت بیمه ای و درمانی به افراد زیرپوشش ارائه می دهد.
بخش بیمه ای تامین اجتماعی دارای چهار شعبه در استان قم است و خدمات بیمه ای این سازمان از طریق این واحدها به جامعه زیر پوشش ارائه می شود؛ همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به خدمات تامین اجتماعی، 2 شعبه اقماری و 5 کارگزاری رسمی این سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

https://qomefori.ir/vdcc.4qsa2bqeela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما