تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب : 1648
مدیرعامل خانه مطبوعات قم بابیان این‌که به دنبال افزایش حضور خبرنگاران در جشنواره مطبوعات هستیم، گفت: رونق تولید و گام دوم انقلاب، دو موضوع ویژه جشنواره مطبوعات استان قم است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  مرتضی داستانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های برخط استان قم اظهار داشت: امسال در راستای افزایش سطح کیفی جشنواره شورای سیاست‌گذاری برای جشنواره ایجادشده است که متشکل از مدیرعامل خانه مطبوعات و همچنین معاون مطبوعاتی و مدیرکل ارشاد اسلامی قم است.

وی ادامه داد: بخش اصلی و حرفه‌ای به‌مانند سال‌های گذشته در تمامی موارد و ارکان خبر است اما علاوه بر این در دو بخش ویژه و موضوعی نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

داستانی به بخش ویژه اشاره کرد و بیان داشت: رونق تولید و گام دوم انقلاب دو موضوع اصلی در بخش ویژه هستند که شرکت‌کنندگان می‌تواند آثار خود را در این زمینه‌ها ارسال کنند.

وی ادامه داد: داوری جشنواره بر عهده دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از زمان آغاز جشنواره آثار خود را ارسال کنند.

داستانی افزود: هر فرد می‌تواند در 3 بخش جشنواره شرکت کند و برای این‌که شرکت‌کنندگان در زمینه‌های موضوعی و ویژه شرکت کنند تنها در دو بخش اصلی می‌توانند شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه برگزاری اولین دوره و نظر مدیرکل ارشاد استان قم هر فرد درنهایت می‌تواند دو جایزه را تصاحب کند.

 مدیرعامل خانه مطبوعات قم بیان داشت: از مدیران مسئول رسانه‌ها خواستاریم که در آثار ارسالی نام افراد در زیر اثرهایشان ذکر کنند تا انشالله مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

وی به جوایز این دوره نیز اشاره کرد و گفت: در هر بخش نفر اول 20 میلیون ریال، نفر دوم 15 میلیون ریال و نفر سوم 10 میلیون ریال به برندگان داده خواهد شد.

داستانی بابیان این‌که برگزاری جشنواره از وظایف اصلی خانه مطبوعات است، تصریح کرد: حضور و مشارکت اداره کل ارشاد استان در جشنواره موجب شده است که این جشنواره به‌صورت فراگیر برگزار شود.

https://qomefori.ir/vdca.yn6k49nia5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما