تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 1627
فرمانده انتظامی قم از کشف ۳۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در این استان خبر داد و گفت: یک قاچاقچی مواد مخدر نیز در این رابطه دستیگر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  سردار عبدالرضا آقاخانی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد محموله مواد افیونی را با خودرو شخصی از یک استان جنوبی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کند بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: سپس طی هماهنگی های قضایی، مأموران به محل های مورد نظر اعزام شدند و با کنترل آمد و شد خودروهای عبوری خودرو قاچاقچی را شناسایی، متوقف و متهم را دستگیر کردند.

آقاخانی گفت: سرانجام طی بازرسی از خودرو توقیفی از داخل ۲ درب عقب، مقدار ۳۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک در قالب ۳۴ بسته کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت سوداگران مرگ از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری عاملان حفاری غیر مجاز در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری ۷ حفار غیرمجاز در قم خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان افزود: درپی کسب خبری مبنی بر حضور یک باند حفاری غیر مجاز در آزادراه قم - تهران به قصد کشف اموال تاریخی و فرهنگی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی کوشک نصرت قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه طی عملیاتی، ۷ نفر حین حفاری غیر مجاز یک حلقه چاه ۲۰ متری دستگیر و به همراه آلات و ادوات حفاری شامل یک دستگاه وینچ، یک دستگاه موتور برق، پمپ و مقدار ۲۰ متر شلنگ، یک دستگاه شاخکی جهت پیدایش طلا در زیر خاک، یک دوربین تک چشم، یک قبضه چاقو و سیم و کابل، به پاسگاه انتظامی منتقل شدند.

وی اظهارکرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

جعفریان در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه حفاری و کاوش غیرمجاز برای به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

https://qomefori.ir/vdch.inzt23n-qftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما