کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

قدردانی شورای هماهنگی اصولگریان قم از عملیات «وعده‌ صادق»

27 فروردين 1403 ساعت 13:02

شورای هماهنگی اصولگریان قم با صدور بیانیه ای از عملیات «وعده‌صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین
حمله ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری ارتش و پشتیبانی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران به مواضع رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل، یکبار دیگر پرچم استقلال و اقتدار کشور عزیزمان را در بلندای تاریخ به اهتزاز درآورد.
عملیات ترکیبی و غرورآفرین «وعده‌ صادق» اخطاری روشن برای تمام مستکبرین عالم و همچنین نشانه صداقت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومین جهان و تلاشی مخلصانه برای حفظ امنیت و آرامش مردم شریف ایران عزیز بود.
به فضل الهی شب گذشته هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس برای همیشه در چشم همه مردم جهان زائل گشت و آرامش و شادی به قلب مستضعفان عالم تابید.
رژیم منحوس صهیونیستی با اخطار جدی و محکم نیروهای نظامی ایران به خوبی دریافت که با شیر بیشه پارسی نباید شوخی کرد و اگر باز خطایی محاسباتی و رفتاری غیر عقلایی از آنها و حامیان جنایتکارشان سر بزند، بسیار سخت‌تر تنبیه خواهند شد.
شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن تبریک این انتقام سخت و موفقیت‌آمیز به محضر مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا، حمایت خود را از سبزپوشان حماسه ساز سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اعلام میدارد و بر خود لازم می‌داند سپاسگذار و قدردان زحمات این بزرگ‌مردان مجاهد باشد.
به امید پیروزی نهایی مظلومان عالم با ظهور منجی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف.
شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم
 
 

انتهای خبر/


کد مطلب: 16002

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/16002/قدردانی-شورای-هماهنگی-اصولگریان-قم-عملیات-وعده-صادق

قم فوری
  https://www.qomefori.ir