تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 1600
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی قم گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو در بلوار آیت الله بروجردی این استان منجر به فوت ۲ خانم شد.
 واژگونی خودرویی در قم ۲ کشته برجای گذاشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سرهنگ علی حسین قیصری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این حادثه ساعت ۰۲:۰۰ نیمه شب ابتدای بلوار آیت الله بروجردی به سمت میدان مرجعیت رخ داد. که دراین حادثه ۲ خانم که حدود ۲۵ سال سن داشتند، جان خود را از دست دادند.

به گفته وی، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مجاز مهم‌ترین علت حادثه بوده است.

وی واژگونی و سرعت غیرمجاز را مهم‌ترین علت تصادف‌های رخ داده در بلوار آیت الله بروجردی قم دانست و گفت: این بلوار دارای شیب طول و عرضی غیرایمن است که باید هر چه سریع‌تر اصلاح شود و تا زمانی که مسیر ایمن سازی نشده است، به طور حتم شاهد چنین تصادف‌هایی خواهیم بود.

قیصری تاکید کرد: نصب و راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلف در این محور ضروری است که شهرداری باید در این زمینه اقدام جدی تری صورت دهد.

به گفته وی، استان قم در تصادفات درون شهری رتبه ۱۶ کشوری را دارد، ولی از نظر تعداد تلفات آمار قم بسیار نگران کننده است.

قیصری با بیان اینکه بیشترین تصادف‌های فوتی درون شهری قم در بلوار آیت الله بروجردی ثبت شده است، گفت: در دوماه گذشته سه تَن در این بلوار جان خود را از دست داده اند، ضمن اینکه در پنج ماه نخست بهره برداری از این بلوار در سال ۹۷، هفت تَن بر اثر تصادفات فوت کرده اند که نصب دوربین ثبت تخلفات در این بلوار ضروری می‌باشد.

این بلوار که شهرک پردیسان استان را به مناطق مرکزی شهری قم متصل می‌کند در مدت سه سال و با هزینه ۱۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری قم مردادماه سال گذشته با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

https://qomefori.ir/vdci.uazct1aqubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما