کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری قرعه‌کشی جوایز جشنواره خوش‌حسابی عوارض شهرداری قم

15 فروردين 1403 ساعت 23:29

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از برگزاری قرعه‌کشی جوایز جشنواره خوش‌حسابی عوارض شهرداری در سال 1402 خبر داد و گفت: این قرعه‌کشی در 6 مرحله و از 16 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد وحیدنیا با اشاره به اجرای جشنواره خوش‌حسابی پرداخت عوارض شهرداری قم در سال 1402 گفت: به‌منظور قدردانی از مشارکت مردم در پرداخت عوارض شهرداری، هدایایی به ارزش 4 میلیون ریال در قالب این جشنواره به شرکت‌کنندگان پرداخت خواهد شد.
وی در تشریح هدایای در نظر گرفته‌شده برای شهروندان گفت: کارت‌های هدیه، کمک‌هزینه‌های خرید دوچرخه، کمک‌هزینه‌های سفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات بخشی از هدایای در نظر گرفته‌شده است.
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم همچنین با اشاره به شرکت بیش از 38 هزار نفر در این جشنواره گفت: قرعه‌کشی هدایا به‌صورت زنده و برخط از ساعت 21 روز 16 فروردین‌ماه آغاز و به مدت 5 شب ادامه خواهد داشت که از طریق کانال شهرداری قم در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/shahrdari_Qom به‌صورت زنده پخش خواهد شد.
وحیدنیا همچنین از جشن بزرگ پایانی این طرح و اهدای حضوری جوایز در ایام عید سعید فطر خبر داد و افزود: هر شب به‌قیدقرعه 23 هدیه شامل یک کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات، یک کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس، یک کمک‌هزینه خرید دوچرخه و 20 کارت هدیه به شرکت‌کنندگان در این جشنواره اهدا خواهد شد.
 

انتهای خبر/


کد مطلب: 15883

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/15883/برگزاری-قرعه-کشی-جوایز-جشنواره-خوش-حسابی-عوارض-شهرداری-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir