کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام مدیر درمانگاه شبانه‌روزی شهریار قم به مناسبت نوروز 1403

1 فروردين 1403 ساعت 22:00

مدیر درمانگاه شهریار در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به تمامی هموطنان به ویژه کارکنان درمانگاه شهریار تبریک گفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محبت عیوض لی ، در پیامی فرا رسیدن نوروز 1403 و تقارن آن با ماه مبارک رمضان راتبریک و تهنیت گفت. متن پیام به این شرح می باشد:
فرارسیدن نوروز باستانی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان که سرشار از آیه‌ها و نشانه‌های خداوند متعال است فرصتی است تا همچنان که طبیعت جامه دگرگون می‌کند و با طراوت و پر نشاط می‌گردد، ما نیز آیینه قلوب خود را از  زنگار‌ها  بزدائیم و با ایمان و امیدی راسخ مهیای آغازی دوباره باشیم.
سـال جدیـد به قـدوم موسـم ربیع آراستـه گشتـه و درختـان به خلعـت نـوروزی قبـای سبـز در برگرفتـه و  کـلاه شکوفــه بر سر نهـاده‌اند. حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ درمانی توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت ارتقاء سلامت محرومین جامعه و آحاد مردم با توسعه مراکز درمانی  به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت های خود گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد. امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ترفیع جایگاه برتر درمانگاه شهریار افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان در پرتوی ارتقاء بهره وری و هوش سازمانی پیگیرانه ادامه یابد.
اینجانب عید سعید نوروز را که امسال با طلیعه‌ی ماه مبارک رمضان همراه است، به همه‌ی هم‌میهنان عزیز، بخصوص به شما همکاران ارجمندم و خانواده های گرامیتان  تبریک عرض می نمایم  و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو می نمایم.
والسّلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته‌
 محبت عیوض لی
مدیر درمانگاه شبانه روزی شهریار قم
انتهای خبر/


کد مطلب: 15770

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/15770/پیام-مدیر-درمانگاه-شبانه-روزی-شهریار-قم-مناسبت-نوروز-1403

قم فوری
  https://www.qomefori.ir