تاریخ انتشار :شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 1573
عضو هیات ‌رئیسه اتاق اصناف قم گفت: مشکلی ازنظر کمبود و تأمین شکر در این استان وجود ندارد اما در مدیریت و شکل توزیع این محصول ایراداتی وارد است.
کمبود شکر در قم وجود ندارد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید ابراهیم صحفی در جمع خبرنگاران افزود: شکر به حد کافی وارد قم می‌شود اما شکری که باید به مصرف خانوار برسد ابتدا در سطح اصناف، شرکت تعاونی‌های بزرگ و کارخانجات توزیع می‌شود که روند برگشت آن به دست شهروندان زمان بر شده است.
صحفی تأکید کرد: در سطح استان بیش از ۴ هزار واحد صنفی وجود داشته که با رویه فعلی توزیع شکر تأمین شکر تمام این واحدهای صنفی با مشکل روبرو شده‌اند.
عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف قم درادامه توضیح داد: رویکرد جدید تنظیم بازار استان در توزیع شکر به صورت بسته بندی، به معضلی در استان تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی وقتی شکر وارد قم می‌شود باید به کارخانه‌های مورد نظر منتقل گردد که تا بسته‌بندی و رسیدن آن به دست مصرف‌کننده بیش از ۲۰ روز زمان می‌برد.
وی تأکید کرد: در صورتی‌که شکل توزیع شکر مانند گذشته ادامه پیدا کند مشکل کنونی نیز حل می‌شود، بخش مهمی از بحث کمبود شکر به دلیل بار روانی حاصل از آن است.
بیش از ۴۰ هزار واحد صنفی و ۵۸ اتحادیه اصناف مختلف در قم فعالیت می‌کنند؛ حدود سه هزار واحد صنفی توسط خانم‌ها اداره می‌شود.

https://qomefori.ir/vdch.qnzt23nmxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما