کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۹۳ شعبه اخذ رأی فعال در استان قم

11 اسفند 1402 ساعت 12:53

حاجی‌زاده گفت: شعبه‌های سیار در شهر قم ۵۱ شعبه است و در مجموع در استان قم ۹۳ شعبه سیار برای اخذ رأی برنامه‌ریزی شده‌ است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح روز جمعه، ۱۱ اسفندماه در استان قم آغاز شد.
احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم گفت: در استان قم افزون بر ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری هستند.
وی ادامه داد: همچنین امسال ۴۵ هزار رای اولی در استان قم هستند که ۲۲ هزار نفر از آنان دختر و ۲۳ هزار نفر نیز پسر هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با بیان اینکه ۲۶۲ نامزد مجلس شورای اسلامی در قم برای سه صندلی خانه ملت با هم رقابت خواهند کرد، افزود: ۷۴۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه قم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تعیین شده‌است.
حاجی‌زاده گفت: شعب اخذ رأی قم همچنین شامل شش حوزه فرعی نیز می‌شود که دو حوزه در شهر کهک، دو حوزه در شهر جعفرآباد و یک حوزه در بخش سلفچگان و یک حوزه در خلجستان مستقر است. تعداد شعبه اخذ رای برای انتخابات امسال نسبت به انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰، ۲۵ شعبه افزایش یافته‌است.

انتهای خبر/


کد مطلب: 15509

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/15509/۹۳-شعبه-اخذ-رأی-فعال-استان-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir