تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب : 1546
مادر شهیدان سردار مصطفی کلهری و شهید محمد تقی کلهری صبح امروز بر اثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم و به لقاء الله پیوست .
مادر شهیدان کلهری به لقاء الله پیوست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مادر شهیدان کلهری بانو رقیه پور ویلان ابرقوئی بعد از تحمل بیش از 30 سال رنج فراق فرزندانش به ارواح مطهر شهدایش پیوست .
سردار مصطفی کلهری فرمانده گردان سید الشهدا(ع) ، گردان خط شکن بود. وی از دوران نوجوانی در راهپیمایی علیه رژیم ستم شاهی شرکت می کرد و یکبار نیز توسط نیروهای رژیم دستگیر و به زندان قصر منتقل گردید و با اوج گیری انقلاب آزاد شد.
همزمان با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل گردید.
محمد تقی برادر کوچکتر مصطفی در آبان سال 61 در عملیات محرم منطقه عین خوش به شهادت رسید. مصطفی نیز دو سال بعد از برادر در عملیات بدر جزیره مجنون به وصال حق شتافت.
مصطفی شب های عملیات را شب میثاق می نامید، لحظه آماده شدن برای دیدار با امام زمان (عج) و سرانجام نیز خود در میدان آتش و خون به دیدار یار شتافت وچشمانش براثر ترکش دشمن برای همیشه بسته شد.
پیکر مطهر مادر بزرگوار شهدای والامقام  محمد تقی و مصطفی کلهری فردا ساعت 17:30 از مقابل مسجد مسلم بن عقیل (ع) به سمت گلزار علی بن جعفر (ع) تشییع و در جوار شهدایش به خاک سپرده خواهد شد.

https://qomefori.ir/vdch.knzt23nm-ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما