تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 1539
پرتال جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با امکانات جدید و با هدف اطلاع رسانی بهتر و جامع تر و با حضور رئیس، معاونین و مدیران این دفتر رونمایی شد.
رونمایی از پرتال جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمدرضا قربان زاده "مدیر پرتال دفتر تبلیغات اسلامی" در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس این دفتر و تعدادی دیگر از معاونان و مدیران کل این دفتر حضور داشتند اعلام کرد: پرتال جدید این دفتر با امکانات جدید و با هدف اطلاع رسانی بهتر و جامع تر با طراحی در مدیریت روابط عمومی و پشتیبانی مدیریت فناوری اطلاعات راه اندازی شده است.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد پرتال دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در این پرتال، معرفی و اخبار مربوط به هر یک از بخش ها دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اعم از معاونت ها، مراکز، شعب و نمایندگی ها و... به تفکیک آماده شده و مخاطبان با مراجعه به صفحه هر مجموعه، می توانند ضمن آشنایی با تاریخچه و اهداف تاسیس و فعالیت های آن، از اخبار آن مجموعه آگاهی یافته و همچنین به سایت مجموعه مدنظرشان وارد شوند.

*قابلیت های جدید پرتال دفتر تبلیغات اسلامی
قربان زاده افزود: اخبار همایش ها، کنگره ها، سمینارها، نشست های علمی، کرسی های علمی ـ ترویجی و علمی ـ تخصصی، هم اندیشی ها و... در این سایت بارگذاری می شود و تلاش شده است تا در قالب جدید ، از قابلیت هایی همچون شبکه های پیام رسان، فیلم، صوت و بنر رویدادها برای معرفی بیشتر سازمان به مخاطبان بهره گیری شود.
وی با بیان اینکه این پرتال یکی از درگاه‌های پربازدید دفتر تبلیغات اسلامی است گفت: ویژه نامه های ملی و مذهبی با قابلیت pdf نیز یکی از بخش های جدید ایجاد شده می باشد که تلاش شده است تا ویژه نامه هایی برای مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در دسترس علاقه مندان قرار گیرد تا بتوانند به عنوان یک محتوای تبلیغی از آن بهره بگیرند.

*طراحی مجدد با آخرین فناوری های روز
این کارشناس اطلاع رسانی با بیان اینکه روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به سرعت تحولات در حوزه فناوری تصمیم گرفت که پرتال خود را با آخرین فناوری‌های روز، طراحی مجدد کرده تا بتواند سرویس‌دهی بهتری را ارائه کند گفت: تسهیل در دسترسی آسان به سامانه های خدمت رسانی دفتر از جمله سامانه اعزام مبلغان(سمتا)، سامانه نشریات، سامانه آموزش مجازی، سامانه بیان(مرجع دروس صوتی حوزه)، کتابخوان همراه پژوهان(نشر دیجیتال پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی)، پرتال همایش ها، سامانه جواب(جستجوگر اسلامی)، سامانه سیمرغ(سامانه کتابخانه ها) و... از جمله مزیت های این پرتال است.

*امکان ارتباط مستقیم با رییس دفتر بدون واسطه
وی خاطرنشان کرد: ارتباط با مسؤولین از جمله بخش های جدید اضافه شده به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی که طلاب و مبلغان گرانقدر می توانند هرگونه درخواست برای ملاقات عمومی، پیشنهاد و ایده و همچنین شکایت و انتقاد خود را بدون واسطه به رییس دفتر، معاونین، مدیر کل حوزه ریاست و مدیریت پرتال برسانند.
لازم به ذکر است، پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نشانی www.Dte.ir قابل مشاهده است.

https://qomefori.ir/vdcj.tevfuqeihsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما