تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : 1518
شهردار قم ضمن تبریک سالروز پیام تاریخی امام(ره) مبنی بر تشکیل شوراهای شهر و روستا گفت: شورا تجلی حضور و مشارکت مردم در اداره جامعه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  در ابتدای نود و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که عصر امروز در ساختمان شهید باکری برگزار شد، بیانیه شهردار قم در خصوص سالروز پیام تاریخی امام(ره) مبنی بر تشکیل شوراهای شهر و روستا قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: فصل هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی به مساله شوراها اختصاص یافته و در این بخش اداره شهرها و روستاها برای پیشبرد سریع برنامه های اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی و بسیاری از امور از طریق مردم و منتخبان مردم واگذار شده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: یکی از مسائل مهم در اداره شهرها و روستاها را استفاده از ظرفیت مردم است و این مهم در قالب شوراهای شهر و روستا که با رای مردم شکل می گیرد به بهترین شکل محقق می شود تا مردم در آبادی شهر و روستاهی خود سهیم باشند.

در این بیانیه آمده است: اعضای شورای اسلامی شهر قم با تکیه بر روحیه جهادی، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در این مسیر می کوشند تا شکوفایی هر چه بیشتر این مرز و بوم را رقم بزنند.

https://qomefori.ir/vdcg.q9qrak9n7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما