تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : 1479
مسئول ستاد مردمی اجتماعات مهدوی خبر داد:

140 موکب در مسیر زائران نیمه شعبان برپا می شود

مسئول ستاد مردمی اجتماعات مهدوی گفت: 140 موکب در مسیر زائران نیمه شعبان برپا می شود و از روز جمعه خدمت رسانی را شروع می کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،حجت الاسلام و المسلمین وطن خواه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام دهه نیمه شعبان اظهار داشت: جشن مردمی نیمه شعبان بزرگترین جشن مذهبی جهان است که بیش از سه میلیون نفر در آن شرکت دارند.

وی با بیان این که امسال 140 موکب در مسیر زائران نیمه شعبان برپا می شود ، ابراز داشت: 14 نوع برنامه های فرهنگی در این ایستگاه ها انجام می شود که برای همه سنین برنامه در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام وطن خواه تاکید کرد: سال گذشته 750 هزار غذا بین زائران توزیع شد که نشان از خدمت رسانی مناسب ستاد مردمی دارد.

وی به خدماتی که در این ایستگاه ها ارائه می شود،اشاره کرد و گفت: کار فرهنگی ، پذیرایی و خدمات از مهمترین کارهایی است که در این ایستگاه ها انجام می شود.

مسئول ستاد مردمی اجتماعات مهدوی تصریح کرد: هدف ما جریان سازی است و سعی کردیم مردم را وارد کار کنیم تا در این مهم مشارکت داشته باشند.

وی افزود: در فراخوانی که صورت گرفت سال گذشته بیش از 50 ایستگاه صلواتی توسط عاشقان حضرت مهدی (عج) در استان های دیگر در بلوار پیامبر اعظم برپا شد.

مسئول ستاد مردمی اجتماعات مهدوی تاکید کرد: سال گذشته 500 هزار لیتر آب بین زائران توزیع شد که در نوع خود بی نظیر است و علاوه بر این نیز 4200 قطعه یخ نیز به صورت رایگان در اختیار موکب ها قرار دادیم.

وی افزود: موکب ها و ایستگاه هایی که در مسیر زائران هستند می توانند حداقل به 500 هزار نفر خدمت رسانی کنند.

حجت الاسلام وطن خواه با اشاره به حادثه سیل اخیر در کشور اظهار داشت: هم اکنون نیازی نیست که موکب های نیمه شعبان در این مناطق فعال شوند، فراخوانی داده شده و اگر نیازی باشد بعد از نیمه شعبان در خدمت مردم سیل زده خواهیم بود.

وی با بیان این که دستگاه های دولتی پای کار هستند و با ما همکاری می کنند، ابراز داشت: شهرداری قم نیز به صورت کامل همکاری لازم را دارد تا این جشن مذهبی به خوبی برگزار شود.

حجت الاسلام وطن خواه با بیان این که مردم با ماشین های شخصی وارد بلوار پیامبر اعظم نشوند، گفت: بیشتر موکب ها از روز پنج شنبه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و از روز جمعه پذیرایی ها در موکب ها شروع خواهد شد.

https://qomefori.ir/vdcc.mqsa2bq0ola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما