تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۷
کد مطلب : 1459
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که توسعه ورزش قهرمانی یکی از مهترین اولویت های اداره کل ورزش و جوانان است، گفت: توسعه ورزش قهرمانی جوانان باعث جذب جوانان به ورزش و ایجاد انگیزه در بین آن ها خواهد شد.
توسعه ورزش قهرمانی یکی از مهمترین اولویت های اداره کل ورزش و جوانان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،رسول منعم  در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته جوان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری جوانان نقش مهمی در توسعه و آبادانی کشور دارند و خدمت به این عزیزان را یکی از افتخارات خود می دانم.

وی برنامه های هفته جوان را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: هم زمان با آغاز هفته جوان از ۲۴ فروردین تا ۳۰ برگزاری کارگاه آموزشی را برای جوانان برپا خواهیم کرد.
منعم افزود: اجرای نمایش تئاتر صحنه ای ،برگزاری اردوی استانی،

گردهمایی هیئت های ورزشی فعال در عرصه جوانان،دیدار با خانواده های شهدا و غبار روبی گلزار شهدا از جمله مهترین برنامه هایی است که توسط سمن های مختلف اجرا می شود.

وی ادامه داد: دیدار با تولیت مقدس حرم حضرت معصومه(س) دیگر برنامه ای است که در هفته جوان برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به برنامه های فرهنگی این هفته نیز اشاره کرد و گفت: اهدای خون به سیل زدگان یکی از برنامه های فرهنگی این هفته است که با حضور سمن های استان صورت می پذیرد.

وی افزود: علاوه بر این   ۷ محفل قرآنی در ورزشگاه های استان با هدف آشنایی و نشر مفاهیم قرآنی برگزار خواهد شد.

منعم در ادامه به حادثه ای سیل اخیر اشاره کرد و بیان داشت: در حادثه ای سیل اخیر اقدامات خوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفت.

وی ادامه داد: با برگزاری مراسمی مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال کمک های نقدی جمع آوری شد و در چند روز اخیر نیز ۵۰۰ میلیون ریال کمک های غیر نقدی جمع اوری شده که به سیل زدگان اخیر اختصاص می یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در کنار این اقدامات یک اتوبوس از جوانان فعال به مناطق سیل زده اعزام شده اند که در کنار سایر اقشار مردم در حال امدادرسانی و کمک به سیل زدگان هستند.

وی افزود: چندین دستگاه اتومبیل آفرود با راننده برای حضور در بین مردم سیل زده و کمک به آن ها به منطقه اعزام شده که توانسته اند خدمات خوبی نیز ارائه بدهند.

منعم تصریح کرد: در نهایت نیز همکاران ما در اداره کل ورزش و جوانان بخشی از حقوق خودشان را به سیل زدگان اختصاص داده اند که بتوانند سهمی کوچک در یاری رساندن به سیل زدگان داشته باشند.

وی توسعه ای ورزش قهرمانی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: به هر میزان که ورزش قهرمانی را توسعه بدهیم به همان میزان جوانان بیشتری سمت ورزش می آیند به همین علت جلساتی را با هیئت های ورزشی برگزار کرده ایم که در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

https://qomefori.ir/vdca.mn6k49nyo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما