تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : 1458
استاندار قم با اشاره به اینکه انتظار من از اصحاب رسانه رعایت اخلاق حرفه ای است، گفت: پاسخگویی دستگاه های اجرایی استان مورد ایده آل ما نیست و در سال جدید تمام دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مدیران اجرایی استان، اظهار داشت: همه افراد صاحب قدرت، صاحب تاثیر و صاحب نفوذ هم باید به اندازه نقش خود پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی ادامه داد: پاسخگویی دستگاه های اجرایی استان مورد ایده آل ما نیست و در سال جدید تمام دستگاه های اجرایی باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

استاندار قم با اشاره به اینکه انتظار من از اصحاب رسانه رعایت اخلاق حرفه ای است، گفت: واقع بینی و رعایت اخلاق حرفه ای یک اصل مهم در تمام دنیا می باشد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف رسانه ها مطالبه گری از مسئولان با رعایت اخلاق حرفه ای و پرهیز از سیاه نمایی است و ما در استانداری قم از هرگونه نقد منصفانه و سازنده استقبال می کنیم.

وی ابراز داشت:از هفته اول فعالیت در استان اذعان داشته ام که مدیران استان باید برنامه و کارنامه داشته باشند چرا که بنده هم باید پاسخگو باشم.

سرمست با اشاره به اینکه جابجایی ها دلیل بر این نیست که فرد دارای مشکل و یاضعف می باشد، افزود: بنده یک مدیر نتیجه گرا و برنامه نگر هستم .

وی ادامه داد: بنده در آینده هم با اعتقاد خود که کار تیمی می باشد فعالیت خواهم کرد و برای خدمت گذاری و خدمت رسانی باید یک تیم هماهنگ داشته باشیم.

وی گفت: هر کدام از اصحاب رسانه استان همچون نیروهای روابط عمومی استانداری هستند که می توانند پل ارتباطی خوبی میان مسئولان استان و مردم باشند.

استاندار قم بیان کرد: باید از ظرفیت رسانه ها در بخش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای انعکاس اخبار و رویدادهای استان به بهترین نحو استفاده کرد و جایگاه اطلاع رسانی در قم را ارتقا داد.

سرمست ادامه داد: به زودی شورای اطلاع رسانی استان بر اساس سیاست های تدوین شده تشکیل می شود تا جایگاه فعالیت های رسانه ای در قم بیش از پیش تقویت شود.

وی همچنین از رسانه ها خواست در خصوص برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در قم که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

استاندار قم دراین زمینه ادامه داد: این رخداد نقش مهمی در تحقق شعار سال و ارتقا جایگاه تولید در استان قم خواهد داشت.

https://qomefori.ir/vdcj.ievfuqexosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما