تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 1369
قم فوری:
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،بنیاد نیکوکاری «دست های مهربان» در آستانه فرارسیدن سال نو، سبد کالای ویژه به عنوان سبد عیدانه به مددجویان و خانواده های تحت پوشش خود اهدا می کند.

مدیرعامل بنیاد دست های مهربان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراحل تهیه و تأمین سبد کالای بهمن و اسفندماه و سبد کالای عیدانه‌ مددجویان بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان آغاز شده است. بنیاد دست‌های مهربان هر ‌سال در اسفندماه، به غیر از سبد کالای بهمن و اسفند، به خانواده‌های تحت پوشش خود یک سبد کالای ویژه به‌ عنوان سبد عیدانه اهدا می‌کند.
زهرا یوسفی افزود: این بنیاد در طول سال و به ‌صورت ماهیانه سبد کالای مددجویان را به ارزش حدود 400 هزار تومان اهدا می‌کند که در مناسبت‌های خاص از جمله ماه رمضان، یلدا و عید نوروز، سبد کالای ویژه نیز توزیع می شود. زمستان امسال بالغ بر 2 هزار سبد کالا عرضه کردیم و به دست مددجویان رساندیم.
وی با اشاره به اهمیت تأمین مواد مصرفی خانوارهای مددجو برای این بنیاد ادامه داد: خدمات بنیاد دست‌های مهربان طیف‌های وسیعی را در برمی‌گیرد که یکی از مهم‌ترین آنها، تأمین مایحتاج مصرفی خانواده‌های تحت پوشش است. چراکه تأمین مواد مصرفی برای این خانوارها به ‌خصوص در شرایطی که در تورم قیمت ها به سر می بریم، بسیار سخت و دشوار است و آنها نیاز به کمک دارند.
مدیرعامل دست های مهربان اظهار کرد: سبد کالای عیدانه‌ بیش از 500 هزار تومان و شامل اقلامی مانند گوشت، ماهی، حبوبات، برنج، آجیل، شیرینی و لوازم بهداشتی و شوینده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: خدمات درمانی، معیشتی، آموزشی و تحصیلی، توانمندسازی و اشتغال‌زایی و خدمات رفاهی از دیگر خدماتی هستند که این بنیاد به مددجویان خود ارائه می‌کند.

https://qomefori.ir/vdca.in6k49neo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما