بازوی اجرایی مدیریت شهری در تحقق رویکرد شهروندمحوری با نقش مشارکتی شهروندان در سامانه 137
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، مجید محمد رضاخانی مدیر منطقه یک شهرداری در جلسه هماندیشی کاربران سامانه 137 منطقه و مدیر سامانه 137 شهرداری قم اظهار داشت: سامانه137 جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی گردیده و هماینک شهروندان بدون مواجه و با هرگونه انتظار و خواستهای از سوی مبدأ اجرایی و بدون منت به خواستههای شهری خود خواهند رسید.
به گفته وی، سامانه ارتباط مردمی شهرداری با هدف برقراری ارتباط مستقیم بین مردم و مسئولین مدیریت شهری بهمنظور تحقق سيستم واحد مديريت شهري جهت وحدت عمل مجموعه مدیریت شهری در سطح شهر در راستای افزایش ضریب رضایتمندی شهروندان، صرفهجوئی در امکانات، منابع انساني و زمان از دغدغههای مناطق بوده که با آسیبشناسی مستمر و برنامه مدون گام بزرگی در توزیع عادلانه خدمات در پی دارد.
مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه حیات اجتماعی انسانها مبتنی بر مشارکت است ادامه داد: مادامیکه مشارکت رخ ندهد، نهتنها تعالی و توسعه ناکارآمد است بلکه حیات اجتماعی نیز در معرض خطر است و این موضوع میبایست با ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و بحث مطالبه گری تحقق یابد.
وی ضمن تشکر از زحمات پرسنل در ایام پایانی سال و آغاز سالی که همراه با مناسبتهای نیمه شعبان و سال نو و بیشترین حجم پیامهای شهروندان در زمینههای متنوع خدمات شهری بود ابراز کرد: اهمیت به تماسها و پیامهای شهری که بهعنوان ناظر بر عملکرد مجموعه مدیریت شهری بوده میتواند نقش مؤثری در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان ایفا نماید و همکاران با جدیت و اهتمام بیشتر نسبت به پاسخگویی مناسب به درخواستهای واصله اقدام نمایند.
انتهای خبر/