تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : 1112
مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان نمونه شرکت آب و فاضلاب استان با حضور معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم در این مراسم که با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت برگزار شد با گرامیداشت هفته مبارک بسیج، تشریح دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ایران اسلامی امروز با تکیه به نیروی ایمان و همت جوانان معتقد و متعهد خود توانسته در مقابل تمام تهدیدها و تحریم‌های بیگانگان ایستادگی کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به ویژه در حوزه  فناوری‌های نظامی خصوصاً تولید پهپاد توسط متخصصان جوان و توانمند ایرانی مایه افتخار کشور و بهت و حیرت سایر کشورها شده است.

سرهنگ ساجدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص افول قدرت آمریکا تصریح کرد: با همدلی و همراهی مردم در پشت سرگذاشتن تحریم‌ها، درهم شکستگی هیمنه آمریکا را هر چه زودتر شاهد خواهیم بود.

در ادامه این مراسم با حضور مدیرعامل شرکت، معاون سیاسی سپاه علی بن ابیطالب و فرمانده بسیج شرکت، از جمعی از بسیجیان نمونه شرکت آب و فاضلاب قدردانی شد.

همچنین بسیجیان شرکت آب و فاضلاب استان قم پس از این مراسم با حضور در گلزار علی بن جعفر قم، قبور شهدای گرانقدر هشت سال تحمیلی و شهدای مدافع حرم را غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردند.

https://qomefori.ir/vdcg.q9qrak9qxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما