تاریخ انتشار :دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : 1109
دبیر همایش نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت این عالم دینی گفت: این مراسم روز پنج شنبه در دانشگاه مفید برگزار می‌شود که آیت الله علوی بروجردی، حجت الاسلام و المسلمین فاضل لنکرانی سخنرانان این مراسم هستند.
 همایش نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی در قم برگزار می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،حجت الاسلام محمدرضا یوسفی ظهر امروز در نشست خبری دومین همایش نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی که در سالن جلسات دانشگاه مفید برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته نشستی به مناسبت سالگرد آیت الله موسوی اردبیلی برگزار و چند کتاب نیز در این مراسم رونمایی شد.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی افزود: کتاب آیت الله موسوی اردبیلی از نگاه دیگران کتابی است که مصاحبه‌های با مسئولین کشوری است که از نزدیک در محضر آیت الله موسوی اردبیلی بودند.

دبیر‌همایش نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی تصریح کرد:کتاب فقیه جامع درباره زندگی نامه آیت الله موسوی اردبیلی است و این کتاب‌ به خوبی به معرفی این عالم دینی پرداخته است.

یوسفی ادامه داد: از 56 شخصیت علمی که در دانشگاه مفید و دانشگاه‌های دیگر بودند و همچنین شخصیت‌های حوزوی این سؤال را مطرح کردیم که دغدغه‌های آیت الله موسوی اردبیلی چه موضوعی بوده است و این بزرگواران پاسخ دادند و 40 موضوع شد.

وی گفت: با توجه به پاسخ‌هایی که وجود داشت 3 محور برای نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی انتخاب شد که آزادی عقیده و دومین موضوع جایگاه و استقلال قوه قضاییه و همچنین موضوع دیگر که از محورهای مراسم نکوداشت است موضوع فقر است.

دبیر ‌همایش نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی تصریح کرد: دغدغه آیت الله موسوی اردبیلی رفع فقر بود و برای کاهش فقر در کشور باید اقدامات اساسی انجام شود که بخشی از نکوداشت به این موضوع می‌پردازد.

یوسفی با اشاره به برگزاری همایش نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی اظهار داشت: این همایش روز پنج شنبه از ساعت 8/30 الی 12 در دانشگاه مفید برگزار می‌شود که آیت الله علوی بروجردی، حجت الاسلام و المسلمین فاضل لنکرانی و حجت الاسلام یونسی از جمله سخنرانان این مراسم هستند.

https://qomefori.ir/vdcc.xqsa2bqsola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما