تاریخ انتشار :شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 1085
مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) گفت: مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) شنبه شب در این حرم مطهر برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، محمد غفور زندی با اشاره به فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی(ع) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: بر این اساس همزمان با شب میلاد آن بزرگواران، مراسم جشن و سرور در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) فرزند بلافصل امام صادق(ع) تدارک دیده شده است.

وی افزود: این مراسم از ساعت 19 شنبه چهار آذرماه در این بقعه متبرکه آغاز می‌شود و تا ساعت 21 به طول می‌انجامد.

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری خواهد بود گفت: مداحی و شعرخوانی در وصف پیامبر خوبی‌ها و امام صادق(ع) از دیگر بخش‌های این مراسم جشن است.

وی ادامه داد: قرار است در این مراسم از خانواده دو شهید مدافع حرم شهید مهدی لطفی‌ نیاسر و شهید سید ضیاء موسوی از شهدای گردان فاطمیون تجلیل شود.

زندی خاطرنشان کرد: پذیرایی از 1800 نفر به صرف شام بخش پایانی مراسم جشن هفدهم ربیع در حرم مطهر علی بن جعفر(ع) خواهد بود ضمن اینکه این مراسم به صورت زنده از شبکه نور سیمای مرکز قم روی آنتن می‌رود.

https://qomefori.ir/vdcf.cdyiw6dxtgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما