تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 1073
رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه قم با بیان این که نقش بسیج اصناف در شرایط کنونی کشور مهم و حیاتی است، گفت: در شرایط کنونی بسیجیان اصناف افسران جنگ اقتصادی هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سرهنگ عباس روحی امشب در همایش شوراهای بسیج اصناف استان که در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد، اظهار داشت: بسیج اصناف نقش اصلی اش حضور در عرصه های اقتصادی و بازار است.

وی ادامه داد: 5 آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان است که در طی این سال ها در هر عرصه ای که ورود پیدا کرد سربلند بیرون آمد به خصوص در عرصه دفاع و امنیت که این مهم را در جنگ تحمیلی نشان داد.

روحی بیان داشت: بسیج جنگ را مردمی و فرهنگ ایثار و مقاومت را به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل کرد و شهادت طلبی را در کشور ترویج داد.

وی ابراز داشت: یکی از عملکردهای بسیج بحث پشتیبانی از جنگ بود که در این میان نقش اصناف پر رنگ بود به طوری که در طی 8 سال همواره کمک نقدی و غیرنقدی را ساماندهی و ارسال می کردند.

مسئول بسیج اصناف سپاه استان قم به خدمات بسیج بعد از جنگ اشاره کرد و ابراز داشت: تفکر بسیجی بعد از جنگ در دوران سازندگی به کار آمد و خوش درخشید.

وی ادامه داد: دستیابی بسیجیان به مدارج بالای علمی نشان داد که این تفکر در همه عرصه ها موفق بوده است که به عنوان نمونه می توان به شهید شهریاری اشاره کرد که توانست غنی سازی 20 درصد را در کشور بومی کند.

روحی با بیان این که بسیج فراجناحی است، تاکید کرد: افسران جنگ اقتصادی بسیجیان اصناف هستند که می توانند در زمینه های مختلف اقتصادی تاثیرگذار باشند.

https://qomefori.ir/vdcc.mqsa2bqx1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما